close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע חשוב לגשת לתביעה בדיני עבודה עם עורך דין מנוסה

מערכת שורשד אב, תשעז27/07/2017

איך נכון לגשת לבית משפט בתביעת דיני עבודה

תגיות:
ההנחה היא שמדי יום מוגשות עשרות תביעות שקשורות לדיני עבודה, רובן מוגשות על ידי עובדים כלפי מעסיקיהם. לעיתים התביעות מתגלגלות אל בית הדין לענייני עבודה, לעיתים העובדים מעדיפים לוותר עליהן מסיבות שונות או שהם מגיעים להסדרים עם המעסיקים מחוץ לבית הדין.

בפני כל מי שמגיש תביעה, יש מספר אופציות לגבי ייצוגו בבית הדין. הוא יכול לבחור לעשות זאת בעצמו, דבר שיכול לעלות לו בהצלחת התביעה, הוא יכול לעשות זאת באמצעות עמותות וארגונים שעוזרים לעובדים במצבים שונים ללא תשלום או בתשלום בסיסי, והוא יכול לעשות זאת באמצעות עורך דין לדיני עבודה בעל ניסיון רב בתחום. האופציה השלישית, מן הסתם, היא הטובה ביותר ובהמשך נסביר מדוע.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט עורכי דין בישראל שמתמחים בדיני עבודה, למשל אנחנו מכירים עורך דין דיני עבודה ירושלים – אריאל גולן שמייצג עובדים בתביעות שונות ומגוונות. כמוהו, מן הסתם יש לא מעט עורכי דין שמתמחים בדיני עבודה, חלקם מייצגים עובדים וחלקם מייצגים דווקא את הצד של המעסיקים, בין אם מדובר בחברות פרטיות או ציבוריות.

כעת עולה השאלה, מדוע משתלם לקחת עורך דין בתשלום ולא להשתמש בשירותיה של עמותה או לייצג את עצמנו בתיק? מדוע עדיף לנו למשל, לשכור עורך דין דיני עבודה ירושלים – אריאל גולן ולא להשתמש בעורך דין שמוכן לייצג אותנו בחינם מתוך אידיאולוגיה ורצון לעזור לנו? בחלק הבא נציג מספר סיבות לכך.

הבחירה הנכונה – עורך דין פרטי
כשאנחנו ניגשים לתביעה בבית דין לדיני עבודה, אנחנו עושים זאת הרי בשביל לקבל את מה שאנחנו מאמינים שמגיע לנו, אנחנו עושים זאת מתוך ידיעה ברורה, שייתכן מאוד שהאופציות שלנו לפעול הן מוגבלות, שכן המעסיק לא מוכן לשלם ואין לנו דרך לקבל את מה שעל פי חוק הוא צריך, ולכן אנחנו צריכים לתבוע אותו.

תביעה בבית דין לדיני עבודה עולה כסף, לא מעט, היא דורשת מאיתנו משאבים נוספים כמו זמן. אנחנו יכולים לחסוך במשאבים ולנסות למצוא דרכים שונות כיצד להימנע מעלויות גבוהות. אך בסופו של דבר יהיה לזה מחיר. אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מפסידים בתביעה.

כשאנחנו שוכרים עורך דין פרטי שאנחנו משלמים לו, מרבית הסיכוי שיהיה לנו יותר זמן ומשאבים לפעול על מנת שננצח בתביעה, כמו כן יהיו לו יותר כלים בשביל להוכיח את צדקתנו, יתרה מזו, מרבית הסיכויים שהוא ייצג פחות אנשים מאשר עמותה אליה מגיעים כל מי שאין לו אפשרות לשכור עורך דין פרטי. לכן ההתייחסות שלנו תהיה אחרת לתביעה שלנו.

נקודה נוספת חשובה, עורך דין פרטי, ירצה לנצח מאחר וזה טוב לרזומה שלו, לכן אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא יעשה הכל בשביל להצליח במשפט בשבילנו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה